הדרכים היעילות ביותר לשילוב קופונים בתהליך המכירות שלכם
קופונים הם דרך מצוינת לעודד לקוחות להתנסות במוצרים ושירותים חדשים בעסק. בנוסף, מדובר בשיטה אפקטיבית להגדלת המכירות שלכם, המסייעת בפרסום. כשכל כך הרבה חברות מפרסמות את השירותים שלהן במקביל, עסקים קטנים יכולים לחוות קושי לבלוט. שימוש בקופונים יכול לסייע, אך צריך לדעת איך להשתמש בהם בצורה נכונה.
במאמר זה נעבור על כמה מהדרכים הטובות ביותר לשימוש ושליחת קופונים ללקוחות שלכם.
קופונים מותאמים אישית
מי לא אוהב לקבל מתנות לאירועים מיוחדים? התחברו ללקוחות שלכם ברמה אישית ועמוקה יותר בעזרת יצירת קודי קופון אישיים.
דוגמה מצוינת לכך היא ימי הולדת - צרו ושלחו ללקוחות קוד קופון חגיגי עם הנחה על אחת הכרטיסיות, החברויות או השירותים הנמצאים אצלם בשימוש תדיר.
רוצים להודות ללקוחות על החברות שלהם בעסק? שלחו להם קוד קופון ביום השנה בו רכשו מכם לראשונה, וכך תחגגו את הקשר שנוצר בין הלקוח לעסק.
כאשר לקוחות מרגישים מוערכים ומחוברים לעסק, הסיכוי שימשיכו לבצע מולכם רכישות או להמליץ עליכם לחברים גדל באופן משמעותי.
סיבה למסיבה
מי אמר שאי אפשר לחגוג בכל יום בשנה? הפכו ימים מיוחדים למבצעים שיקפיצו את הרווחים שלכם! בין אם חוגגים את שינוי העונות, יום מבצעים מוכר או חג - התחברו אל האירועים האלה ושלבו אותם במאמצי השיווק והמכירה שלכם.
יתרה מזאת, תוכלו לבחור ימים ספציפיים או פחות מוכרים המתקשרים לסוג העסק שלכם, ולייצר סביבם מבצעים מיוחדים. למשל, תחילת שנת הלימודים למורים פרטיים, יום הכלב הבינלאומי לפנסיוני כלבים וחודש המודעות לאושר עבור עסקים בתחום איכות החיים.
עזרו ללקוחות לגלות שירותים חדשים
כאשר מוצר חדש מוצע בהנחה או מחיר היכרות, יותר לקוחות יהיו מעוניינים להתנסות בו, לכן קופונים הם דרך מצוינת לעודד לקוחות לנסות מוצרים או שירותים חדשים בעסק שלכם.
פרסום הקופון יכול לסייע לכם בהפצת הבשורה על המוצר החדש ובאיסוף משוב מלקוחות שהתנסו בו, מה שיסיע לכם בהחלטות עסקיות בעתיד. כמו כן, תוכלו להתנות את השימוש בקוד הקופון במתן משוב למוצרים או שירותים חדשים מצד הלקוחות, מה שיסייע לכם להבין את רמת השביעות מהמוצר ולבצע שינויים במידת הצורך.
העלו את רמת הריגוש
עוד דרך מצויינת לשימוש בקופונים היא להציע אותם כפרס בתחרויות שונות ברשתות החברתיות. מדובר בדרך קלילה וכיפית לאפשר ללקוחות ליצור אינטראקציה עם העסק שלכם ולבצע רכישות חדשות, מה שיסייע לעסק בטווח הארוך.
פרסים בדמות קופונים מעודדים לקוחות להצטרף לתחרות, ועוזרים להפיץ את המידע על העסק שלכם לקהלים חדשים.
ישנם מגוון סוגים של תחרויות שתוכלו לערוך - התמונה המקורית ביותר המציגה שימוש במוצר שלכם, כתיבת פסקה על השירות הטוב ביותר שאתם מציעים בעיניי הלקוח, מציאת אלמנטים חבויים בתמונות של העסק ועוד.
סיבה טובה להשתדרג
פרסמו קופונים עבור חבילות או כרטיסיות המציעות מגוון שירותים מקיף, ועודדו לקוחות לשדרג את החבילה הנוכחית שלכם. לקוחות נוטים להמעיט ביכולת להחליף סוגי מנוי, אך מדובר בצעדים קטנים שמביאים בסופו של דבר לשינוי גדול במכירות.
החלפה לחבילה בעלת היצע שירותים רחב יותר יאפשר ללקוחות התנסות בסוגי מפגשים חדשים שיש לעסק שלכם להציע, ושני הצדדים רק ירוויחו מהחשיפה. לדוגמה - לקוח רכש מכם כרטיסיית 10 מפגשים? הציעו לו קופון הנחה לחבילה של 20 מפגשים ופתחו את הדלת לשדרוג בקלות.
הציבו תנאי שימוש
לאחר שלקוחות רוכשים שירות או מוצר, או משתמשים בכלי מסוים, הם יוכלו לקבל קופון הנחה לשימוש חוזר. תנאים יעודדו את הלקוחות לבצע אינטראקציה ורכישות חוזרות עם העסק, מה שיתרום לכם בטווח הארוך.
במידה ואתם מקיימים אירוע או סדנה מיוחדים, תוכלו להשתמש בסוג נוסף של תנאי שימוש ולהעניק קופון הנחה המותנה בהשתתפות באירוע. הלקוחות מרוויחים גם ערך מוסף מהאירוע וגם הנחה על מוצרים, מה יכול להיות יותר טוב? זוהי דרך מצויינת ליצירת חיבור בין המרחב האנושי לדיגיטלי ולהעצמת העסק שלכם במגוון חזיתות.
לסיכום
שילוב קופונים במאמצי השיווק והמכירה שלכם יסייע להפיץ את הבשורה על מוצרים חדשים שיש לעסק שלכם להציע, ולעודד לקוחות להתנסות בשירותים שלא ניסו בעבר. ישנן מגוון דרכים להציע קופונים ללקוחות שלכם. בעזרת כלי יצירת הקופונים של Arbox, כל מה שנשאר לעשות הוא לבחור את הדרך המתאימה לכם ביותר.