ניהול עסק יכול להיות משימה לא פשוטה, הכוללת תחומי אחריות מרובים הדורשים תשומת לב מהצוות, לרבות תפעול יומיומי, אדמיניסטרציה ושירות לקוחות.
למזלנו, הטכנולוגיה באה לעזרה בצורה של תוכנה לניהול עסק. פלטפורמה דיגיטלית זו יכולה להפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות, לשפר את חווית הלקוח ולייצר צמחיה, ובכך להגדיל את בסיס הלקוחות שלכם.
בעזרת יומן מתקדם, ערוצי תקשורת עם לקוחות, עיבוד תשלומים, דוחות מתקדמים ועוד, Arbox מאפשרת לבעלי עסקים מתחומים שונים ומגוונים לקחת את העסק שלהם לשלב הבא ולבלוט לעומת המתחרים.
מערכת Arbox היא מערכת מבוססת ענן ואינה מצריכה התקנה מקומית. כל מה שצריך זה חיבור אינטרנט. תהליך פתיחת החשבון והתחלת עבודה הוא פשוט, מהיר ונוח.
ניתן להשתמש במערכת Arbox במגוון פלטפורמות: באפליקצייה לנייד , טאבלט, ומחשבי PC/ MAC
בהחלט. אנחנו יודעים שתהליך מעבר ממערכת למערכת יכול להיות מתיש ולכן בנינו תהליך שיסייע לכם להעביר את כל הנתונים שלכם למערכת Arbox בקלות.
מערכת Arbox מתאימה לכל עסק. אנחנו יודעים שבחירת מערכת ניהול היא צעד חשוב מאוד ולכן אנו מעניקים 14 ימי ניסיון ללא עלות לצורך בדיקת התאמת המערכת לצרכי העסק שלכם.
בהחלט. מערכת Arbox תומכת באפשרות לניהול סניפים בעסק הכוללים הפרדה או שילוב בין הלקוחות, יומן אימונים ועוד.
כן, מערכת Arbox תומכת באפשרות לניהול משתמשים ומאמנים נוספים הכוללים הרשאות מותאמות לפי הצרכים של העסק.
לאחר ההצטרפות לשירות, ניתן להוסיף מערכת סליקה שתאפשר גביית תשלום באמצעות כרטיסי אשראי. השירות כולל הוראות קבע וכרוך בתוספת תשלום.
בהחלט. מערכת Arbox כוללת אפשרות להפקת חשבוניות וקבלות באופן דיגיטלי. כמו כן, יש אפשרות לשלוח ללקוחות חשבוניות וקבלות בצורה אוטומטית.