מערכת CRM משמשת עסקים לניהול אינטראקציות עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, ובנוסף, לנתח נתוני לקוחות כדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהניע צמיחה עסקית.
ניתן להשתמש בתוכנת CRM כדי לעקוב אחר אינטראקציות עם לקוחות על פני ערוצים מרובים, כגון דואר אלקטרוני, מדיה חברתית, טלפון ופגישות אישיות. זה גם יכול לעזור לעסקים להפוך משימות שגרתיות לאוטומטיות, כגון תזמון הודעות דוא"ל מעקב או הקצאת לידים לנציגי מכירות.
בנוסף, תוכנת CRM יכולה לספק לעסקים תובנות חשובות לגבי התנהגות לקוחות, העדפות ודפוסי קנייה, אשר ניתן להשתמש בהן כדי ליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים יותר ולשפר את שימור הלקוחות.
עסק שמשתמש בתוכנת CRM מתמקד בבניית קשרים חזקים עם לקוחות על ידי מתן חוויות מותאמות אישית וטיפול בצרכים ובדאגות שלהם בזמן וביעילות.
מערכת Arbox היא מערכת מבוססת ענן ואינה מצריכה התקנה מקומית. כל מה שצריך זה חיבור אינטרנט. תהליך פתיחת החשבון והתחלת עבודה הוא פשוט, מהיר ונוח.
ניתן להשתמש במערכת Arbox במגוון פלטפורמות: באפליקצייה לנייד , טאבלט, ומחשבי PC/ MAC
בהחלט. אנחנו יודעים שתהליך מעבר ממערכת למערכת יכול להיות מתיש ולכן בנינו תהליך שיסייע לכם להעביר את כל הנתונים שלכם למערכת Arbox בקלות.
מערכת Arbox מתאימה לכל עסק. אנחנו יודעים שבחירת מערכת ניהול היא צעד חשוב מאוד ולכן אנו מעניקים 14 ימי ניסיון ללא עלות לצורך בדיקת התאמת המערכת לצרכי העסק שלכם.
בהחלט. מערכת Arbox תומכת באפשרות לניהול סניפים בעסק הכוללים הפרדה או שילוב בין הלקוחות, יומן אימונים ועוד.
כן, מערכת Arbox תומכת באפשרות לניהול משתמשים ומאמנים נוספים הכוללים הרשאות מותאמות לפי הצרכים של העסק.
לאחר ההצטרפות לשירות, ניתן להוסיף מערכת סליקה שתאפשר גביית תשלום באמצעות כרטיסי אשראי. השירות כולל הוראות קבע וכרוך בתוספת תשלום.
בהחלט. מערכת Arbox כוללת אפשרות להפקת חשבוניות וקבלות באופן דיגיטלי. כמו כן, יש אפשרות לשלוח ללקוחות חשבוניות וקבלות בצורה אוטומטית.